17493213_1759231591072344_236839892962082568_o

Akrobatyka

Zajęcia polegające na wykonywaniu układów ćwiczeń gimnastycznych o dużym stopniu trudności, obejmuje ćwiczenia dla dziewczynek i chłopców w parach i grupach, a także ćwiczenia indywidualne i synchroniczne przy wykorzystaniu m.in. trampoliny i ścieżek. Na zajęciach pracujemy nad siła, równowaga oraz gibkością.

Akrobatyka podnosi sprawność fizyczną, uczy kontrolowania ruchów ciała i opanowania psychicznego.

Gimnastyka artystyczna

Gimnastyka Artystyczna to jedna z najtrudniejszych technicznie, a jednocześnie najpiękniejszych dyscyplin sportowych. Jako jedna z niewielu jest uprawiana tylko i wyłącznie przez kobiety,
a właściwie dziewczęta. Od roku 1984 (Los Angeles) weszła do programu letnich Igrzysk Olimpijskich.

Zajęcia gimnastyki artystycznej w formie rekreacyjnej są doskonałą formą ruchu dla dziewcząt w każdym wieku. Uczestniczki zajęć już od 4 roku życia wyrabiają nawyk potrzeby ruchu oraz kształtują piękną sylwetkę.Głównym celem gimnastyki artystycznej jest harmonijny rozwój sprawności ogólnej dziecka. To rozwijanie naturalnych czynności ruchowych, sprawności fizycznej, zwiększenie obszerności ruchów w stawach i gibkości kręgosłupa, wzmocnienie organizmu, kształtowanie koordynacji ruchowej i przestrzennej, rozwijanie estetycznej harmonii ruchów , twórczej aktywności, wyrażanie się za pomocą tańca i ćwiczeń, wyrażanie emocji i odczuć za pomocą ruchu ciała. Dziewczęta uczą się na treningach nie tylko elementów gimnastycznych – ale przede wszystkim prawidłowej postawy ciała, gracji w poruszaniu się i koordynacji ruchowej. Wszechstronne ćwiczenia gimnastyczne pomagają gimnastyczkom kształtować i utrzymać zgrabną – kobiecą sylwetkę. Gimnastyka Artystyczna wpływa na rozwój takich czysto kobiecych cech jak miękkość, gracja i płynność ruchów. Ćwiczenia pobudzają krążenie krwi, poprawiają przemianę materii, sprzyjają rozwojowi organizmu. Dodatkowo gimnastyka rozwija wiele pozytywnych cech charakteru takich jak systematyczność, stanowczość, odporność psychiczna, umiejętność koncentracji i podzielności uwagi.

Gimnastyka Artystyczna – to ćwiczenia bez przyboru i z przyborami (skakanka, obręcz, piłka, maczugi i wstążka), to ćwiczenia indywidualne i zespołowe.

18835759_1797067163955453_5632646089822583052_n
17523282_1759233027738867_3630484579874728271_n

Balet

Taniec klasyczny ma na celu wykształcenie harmonii i ładu w tańcu, czystego piękna ciała, idealnego rysunku, pięknych póz, płynności i harmonii ruchów. Wyrabia doskonałą dyscyplinę ruchową poprzez stałą konstrukcję lekcji, ćwiczenia przy drążku i na środku. Taniec klasyczny to utworzona poprzez choreografię kombinacja ustalonych kroków i póz.Pomaga prawidłowo kształtować sylwetkę, panować nad własnym ciałem oraz doskonalić koordynację ruchową.

Uczymy się:

– podstaw Baletu Klasycznego,
– tematycznych improwizacji taneczych,
– rytmiki
– ćwiczeń rozciągających,
– ćwiczeń wzmacniających mięśnie,
– korygować postawe,
– rozwijać kordynacje ruchową,
– zabaw tanecznych
– mini choreografii baletowych

Zajęcia są dostosowane do możliwości i rozwoju fizycznego dzieci w wieku przedszkolnym.

Hip – Hop

Taniec hip-hop należy do ulicznych stylów tańca (street dance) i może obejmować szeroki zakres ruchów pochodzących z różnych stylów: old school hip hop, hip hop new style, hip hop new age i hip-hop freestyle. Korzysta on także z technik charakterystycznych dla lockingu, poppingu i funku. Taniec hip-hop stwarza okazję tańczącym do niebywałej ekspresji, a także własnej inwencji i pomysłowości. Jest wykonywany najczęściej przy dźwiękach muzyki hip-hopowej.

Każde dziecko lubi ruch, a jego brak może być naprawdę przykry w skutkach. Warto więc od najmłodszych lat przygotować pociechę do aktywności fizycznej. W jaki sposób zrobić to najefektywniej? Na przykład poprzez taniec, który zapewnia nie tylko doskonałą zabawę, ale również bardzo aktywny sposób spędzania czasu.

Taniec, to oprócz zabawy, sposób na poprawę sprawności fizycznej, wytrzymałości, gibkości czy koordynacji ruchowej. To jak bardzo ważne są zajęcia ruchowe dla dzieci wiedzą chyba wszyscy rodzice, a kiedy taki trening przynosi efekty, dziecko lepiej się czuje, jest zdrowsze, silniejsze i przede wszystkim odporniejsze. Nauka rytmiki w tak młodym wieku nie tylko pozwoli na rozwijanie zainteresowania tańcem ,ale również pozwoli dziecku poczuć się pewniej, łatwiej wyrażać siebie i nauczy wrażliwości, której uczy muzyka połączona z tańcem.

Dla nieśmiałych dzieci może okazać się szansą na odkrycie własnego talentu i pasji, zaimponowanie rówieśnikom i podniesienie samooceny.

Dzieciom, które rozpiera energia daje szansę na jej wykorzystanie w ruchu.

17545230_1759236247738545_8887938121021208133_o
17424676_1757338251261678_5341404118341451837_n

Zajęcia na trampolinach

Fitness na trampolinie dla dzieci, to wspaniała forma zabawy, a także sposób, by zaszczepić w dziecku aktywną formę spędzania wolnego czasu. Dotle­nie­nie tkanek, szyb­szy prze­pływ krwi, wydzie­lają się endor­finy, zwięk­sza się pojem­ność płuc! Pod­czas zajęć tram­po­li­nach pra­cują mię­śnie głę­bo­kie – tułów, krę­go­słup oraz mię­śnie brzu­cha (wzmac­nia się krę­go­słup) modeluje sylwetkę.Twojemu dziecku da moc zabawy w rytm energicznych utworów, poprawi koordynację i ogólną kondycję organizmu. Dzieci ćwiczą na trampolinach ze specjalnie regulowaną rączką, dlatego tez nawet niższe dzieci będą mogły uczestniczyć w zajęciach.

Parkour

Główną ideą Parkour jest pokonywanie przeszkód stojących na drodze w jak najefektywniejszy sposób przy wykorzystaniu swojego ciała i jego możliwości, oraz tego wszystkiego, co nas otacza, obojętnie czy jest to aglomeracja miejska, czy też łono natury, jak np. las, góry. W „filozofii” Parkour zawiera się również dążenie do doskonalenia własnej osoby i wzmacniania siebie zarówno fizycznie jak i psychicznie. Osoba uprawiająca Parkour to traceur. Słowo pochodzi z francuskiego, oznacza osobę wyznaczającą trasę biegu albo nabój (pocisk).

grzanka

Zumba

Zumba to zainspirowane Ameryką Południową zajęcia taneczno-ruchowe. To dynamiczny, ekscytujący oraz skuteczny program fitness. Zajęcia składają się z szybkich i wolnych rytmów wzmacniających i rzeźbiących sylwetkę.

Zumba jest dla wszystkich bez względu na płeć, wiek, kondycję i umiejętności taneczno-ruchowe, gdyż łatwo można ją dostosować do indywidualnych potrzeb i możliwości. Nieważne więc czy masz naście czy kilkadziesiąt lat. Na zajęciach Zumby spotykają się cztery pokolenia ćwicząc i bawiąc na niej doskonale.

Zapewnia trening całego ciała. Wiele ruchów w Zumbie angażuje mocno mięśnie brzucha i grzbietu, co powoduje ujędrnienie i wzmocnienie tych partii mięśniowych. Dzięki temu zmniejszamy ryzyko wystąpienia bólów kręgosłupa.

Zumba to trening cardio dzięki czemu zdobywamy kondycję oraz skutecznie spalamy kalorie podczas godziny zajęć o zmiennej intensywności można stracić nawet 400-600 kalorii.

Łagodzi stres. Energiczne ruchy nie tylko pomagają w uwalnianiu endorfin (hormonów szczęścia) przez co następuje wyraźna poprawa nastroju, czujemy się odprężeni i spełnieni ale również pomagają zapomnieć o problemach dnia codziennego i pozbawiają nas kompleksów.

Pomaga w obniżeniu ciśnienia krwi, wzmacnia serce i układ krwionośny.

Zwiększa gęstość kości i zmniejsza ryzyko osteoporozy.

Poprawia równowagę i napięcie mięśniowe.

Program Zumba fitness wyostrza zmysły i pobudza nasz umysł do działania.

Miło spędzamy czas ćwiczeń z ludźmi zróżnicowanymi wiekowo – wspólna pasja bardzo zbliża, dlatego też stajemy się bardziej otwarci na innych.

Zumba jest dla każdego bez względu na wiek, płeć i kondycję. Łatwe do naśladowania kroki taneczne, urozmaicona kompozycja ruchów i energetyczna muzyka wszystkich wprawia w optymistyczny nastrój i pobudza do zabawy. Łatwe ćwiczenia sprawiają przyjemność, a każdy daje z siebie tyle ile może.